رژیم ساده سلامتی

برای جلوگیری از چربی و کدورت خون و سلامتی همیشگی ، این رژیم ساده را رعایت کنید :

١- نوشیدن آب به میزان فراوان بخصوص برای اینکه خون هر چه بیشتر رقیق شود ( حداقل هشت لیوان در شبانه روز).

٢- عرق شوید .

٣- مصرف آبغوره بخصوص در سالاد.

۴- مصرف سبزیجات بخصوص شوید.

۵- مصرف مایعات قرمز مثل : آب گوجه فرنگی ، آب انار و آب زرشک .

۶- پرهیز از غذاهای چرب ، شور ، سرخ کردنی ، نوشابه ها و کولا ها ، سس مایونز و زرده تخم مرغ .

٧- پرهیز اکید از گوشت قرمز ( بویژه گوشت گاو ) و استفاده هر چه بیشتر از گوشت سفید بخصوص ماهیها و آبزیان .

٨- استفاده هر چه بیشتر از نان و غلات .

٩- پرهیز از چای .

١٠- خون دادن مرتب و بخصوص حجامت حداقل هر سه ماه یک بار .

و :

١١- ورزش : بخصوص کوهنوردی و شنا و هر روز ٢٠ دقیقه تا نیم ساعت نرمش تا حد عرق کردن بدن .

 

/ 0 نظر / 24 بازدید